Technisch support medewerker (32-40 uur)

Functieomschrijving

Heb je ervaring met netwerktechnologie, heb je een leergierige instelling en houd je van klantcontact? Dan is een functie als Support medewerker bij KommaGo echt iets voor jou! KommaGo is het overkoepelende bedrijf achter een aantal specialistische webshops op het gebied van Networking, Communication en Security. Om onze service uit te breiden, zijn wij op zoek naar versterking op de support afdeling.


Wat ga je doen als Support medewerker?

Jij helpt onze klanten met het instellen van ICT apparatuur via e-mail en telefoon. Daarnaast beantwoord je supportvragen en maak je voor de meest voorkomende vragen een duidelijke handleiding met daarin de oplossing. Ook zal je configuraties uitvoeren van diverse apparaten. Klinkt veelzijdig toch?


Wij verwachten niet dat jij alles bij binnenkomst al weet. Er is namelijk alle ruimte om via trainingen jouw kennis naar een hoger niveau te tillen. Je krijgt van ons de tijd om te leren en te proberen. Wat wij wel verwachten, is basale kennis van ICT hardware (vb. routers/switches/wifi/ip-camera's/ip-telefonie), een leergierige instelling en voldoende sociale vaardigheden om klanten uitstekende service te bieden.

Je komt te werken in ons team Service & Support. Er is veel onderling contact met als doel kennis te delen en samen de beste oplossingen voor onze klant te realiseren.


In het kort:

  • Support verlenen bij klantvragen die binnenkomen binnen het support portal
  • Schrijven van handleidingen bij veel voorkomende problemen
  • Uitvoeren van configuratie werkzaamheden
  • Verwerken van licenties en andere service producten
  • Ondersteuning van onze field service engineers
  • Documenteren van uitgevoerde werkzaamheden in ons ticketsysteem


Wij bieden:

    • Een team met enthousiaste VAK-collega’s (Verantwoordelijk, Ambitieus en Klantgericht)
    • Veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling
    • Persoonlijk ontwikkelbudget
    • Een marktconform salaris (bij aanvang € 2400-€ 2800 bruto obv 40 uur)
    • Laptop van de zaak
    • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)
    • Korting op ons hele assortiment
    • Keus uit km-vergoeding, NS businesscard of een lease fiets
    • Pensioenregeling
    • Bedrijfsuitjes, vrijdagmiddagborrels en gezamenlijke lunch
    • Gameroom met tafeltennis-, voetbaltafel en gameseat
    • Een goed bereikbaar kantoor in Utrecht

Functievereisten

  • Minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 (bij voorkeur ICT/elektrotechniek)
  • Kennis van ICT hardware (vb. routers/switches/wifi/ip-camera's/ip-telefonie)
  • Minimaal 1-2 jaar relevante werkervaring
  • Goede communicatieve vaardigheden; zowel mondeling als schriftelijk (NL+EN)
  • Gedreven om de beste oplossing voor de klant te vinden
  • Een servicegerichte werkhouding
  • Een collegiale instelling


Competenties*:

Leerbereidheid, samenwerking, assertiviteit, nauwkeurigheid en klantoriëntatie

* een online competentie- en drijfverentest maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure


Solliciteren?

Overtuigd dat jij de Support medewerker bent die wij zoeken? Reageer dan op deze vacature. Stuur ons jouw CV en vertel in jouw motivatie waarom jij geschikt bent en graag bij KommaGo wilt werken. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Dhr. Shelim Pluimers op het telefoonnummer 030 - 303 67 78. Kijk voor een verdere indruk van KommaGo onze website www.kommago.nl.