Word jij blij van een technische functie waarbij jij onze klanten kunt helpen? Stroop jij je mouwen op en gaat je bloed sneller stromen bij complexe ICT vraagstukken? Doe je dat het liefst in een gedreven en enthousiast team, samen op zoek naar de beste oplossing voor de klant?
Wat ga je doen als Support engineer?
In deze rol binnen KommaGo ben je het aanspreekpunt richting onze klant. De supportaanvragen die we vanuit onze klant krijgen, bekijk jij vanuit je technische achtergrond. Je schrikt niet van termen als LAN, WLAN, VLAN, VPN en IPsec. Je wilt je verder ontwikkelen doormiddel van o.a. geavanceerde gecertificeerde Vendor trainingen zoals Cisco en Aruba?
Werkzaamheden
Dit is wat wij bieden:
KommaGo: alles op een rijtje
Competenties*:
Leerbereidheid, klantoriëntatie, nauwkeurigheid, samenwerking, assertiviteit
* een online competentie- en drijfverentest maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure
Solliciteren?
Overtuigd dat jij de pre-sales engineer bent die wij zoeken? Vertel ons dan waarom jij geschikt bent en graag bij KommaGo wilt werken. Stuur je motivatie en CV snel naar KommaGo. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Dhr. Shelim Pluimers op het telefoonnummer 030-65 85 127. Kijk voor een verdere indruk van KommaGo op onze website.