Customer support / Klantenservice medewerker (minimaal 24 uur)

Functieomschrijving

Om onze klanten nog beter te kunnen helpen, zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s die voor hen het eerste aanspreekpunt vormen. 

Is klanten helpen jouw tweede natuur? Dan is deze baan zeker wat voor jou!


Wat ga je doen als Klantenservice medewerker?

Als Klantenservice medewerker ben jij de eerste persoon die onze klanten te spreken krijgen. Je neemt bestellingen aan, informeert over levertijden en schakelt hiervoor met alle betrokken partijen. Daarnaast ben je de vriendelijke stem die nieuwe klanten aan de juiste specialist van KommaGo koppelt. Even geen collega beschikbaar? Dan zorg je door een terugbelnotitie dat de desbetreffende collega de klant terug kan bellen. Samen zorgen we voor een optimale klantbeleving.

Je bent in deze functie onderdeel van de Service & Support afdeling (10 collega's) en je werkt op ons kantoor in Utrecht. 


In het kort

  • Eerstelijns telefoongesprekken
  • Voor-inventarisatie van klanten voor de afdeling Sales
  • Efficiënte gespreksafhandeling (vragen over voorraad, levertijd, pakketstatus)
  • Orderverwerking 
  • Terugbelverzoeken voor collega’s maken
  • Ondersteunende administratieve werkzaamheden uitvoeren


Wij bieden:

  • Een team met enthousiaste, jonge collega’s
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling
  • Een marktconform salaris (€2000-€2400 afhankelijk van leeftijd en ervaring)
  • Laptop van de zaak
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)
  • Korting op alle producten die we verkopen
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Bedrijfsuitjes, vrijdagmiddagborrels en gezamenlijke lunch

KommaGo: alles op een rijtje

  • Gespecialiseerde webshops (voornamelijk B2B)
  • Een eigen showroom en seminars: KommaGo is meer dan online alleen
  • Webinars, installaties, advies: wij maken techniek toegankelijk!
  • Een goed bereikbaar kantoor in Utrecht

Functievereisten

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift 
  • Een professionele en opgewekte persoonlijkheid
  • Een klantvriendelijke instelling
  • Relevante werkervaring (callcenter/receptie e.d.)


Competenties*:

Assertiviteit, stressbestendigheid, nauwkeurigheid, klantoriëntatie en voortgangscontrole

* een online competentie- en drijfverentest maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure


Overtuigd dat jij de Klantenservice medewerker bent die wij zoeken? Reageer dan op deze vacature. Stuur ons jouw CV en vertel in jouw motivatie waarom jij geschikt bent en graag bij KommaGo wilt werken. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Dhr. Lieven Lehouck (Manager Service & Support) op het telefoonnummer 030-669 1220. Kijk voor een verdere indruk van KommaGo onze website www.kommago.nl.