Customer care medewerker (24-40 uur)

Functieomschrijving

Om onze klanten nog beter te kunnen helpen, zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s die voor hen het eerste aanspreekpunt vormen. 

Is klanten helpen jouw tweede natuur? Dan is deze baan zeker wat voor jou!


Wat ga je doen als Customer Care medewerker?

Als Customer Care medewerker ben jij de eerste persoon die onze klanten te spreken krijgen. Je neemt bestellingen aan, informeert over levertijden en schakelt hiervoor met alle betrokken partijen. Daarnaast ben je de vriendelijke stem die nieuwe klanten aan de juiste specialist van KommaGo koppelt. Even geen collega beschikbaar? Dan zorg je door een terugbelnotitie dat de desbetreffende collega de klant terug kan bellen. Samen zorgen we voor een optimale klantbeleving.

Je bent samen met de Lead customer care onderdeel van de Sales afdeling (23 collega's) en je werkt op ons kantoor in Utrecht. 


In het kort:

  • Eerstelijns telefoongesprekken
  • Voor-inventarisatie van klanten voor de afdeling Sales
  • Efficiënte gespreksafhandeling (vragen over voorraad, levertijd, pakketstatus)
  • Orderverwerking 
  • Terugbelverzoeken voor collega’s maken
  • Ondersteunende administratieve werkzaamheden uitvoeren


Dit is wat wij bieden:

  • Een team met enthousiaste VAK-collega’s (Verantwoordelijk, Ambitieus en Klantgericht)
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling
  • Persoonlijk ontwikkelbudget
  • Een marktconform salaris (bij aanvang € 2200 - € 2400 bruto obv 40 uur)
  • Laptop van de zaak
  • Mogelijkheden om deels vanuit huis te werken
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)
  • Korting op ons hele assortiment
  • Keus uit km-vergoeding, NS businesscard of een lease fiets
  • Pensioenregeling
  • Bedrijfsuitjes, vrijdagmiddagborrels en gezamenlijke lunch
  • Gameroom met tafeltennis-, voetbaltafel en gameseat
  • Een goed bereikbaar kantoor in Utrecht

Functievereisten

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift 
  • Een professionele en opgewekte persoonlijkheid
  • Een klantvriendelijke instelling
  • Relevante werkervaring (callcenter/receptie e.d.)


Competenties*:

Assertiviteit, stressbestendigheid, nauwkeurigheid, klantoriëntatie en voortgangscontrole

* een online competentie- en drijfverentest maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure


Overtuigd dat jij de Customer Care medewerker bent die wij zoeken? Reageer dan op deze vacature. Stuur ons jouw CV en vertel in jouw motivatie waarom jij geschikt bent en graag bij KommaGo wilt werken. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Eelco Jager (Sales manager) op het telefoonnummer 030 - 303 67 78. Kijk voor een verdere indruk van KommaGo onze website www.kommago.nl.