Om onze klanten nog beter te kunnen helpen, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die voor hen het eerste aanspreekpunt is.
Is klanten helpen jouw tweede natuur? Dan is deze baan zeker wat voor jou!
(Deze baan kan ook alleen voor de ochtenden en is dus bijv. goed te combineren met schoolgaande kinderen)
Wat ga je doen als Klantenservicemedewerker?
Als Klantenservicemedewerker ben jij de eerste persoon die onze klanten te spreken krijgen. Je neemt bestellingen aan, informeert over levertijden en schakelt hiervoor met alle betrokken partijen. Daarnaast ben je de vriendelijke stem die nieuwe klanten aan de juiste specialist van KommaGo koppelt. Even geen collega beschikbaar? Dan zorg je door een terugbelnotitie dat de desbetreffende collega de klant terug kan bellen. Samen zorgen we voor een optimale klantbeleving.
Je bent samen met de Lead customer care onderdeel van de Sales afdeling (23 collega's) en je werkt op ons kantoor in Utrecht.
In het kort:
Dit is wat wij bieden:
Competenties*:
Assertiviteit, stressbestendigheid, nauwkeurigheid, klantoriëntatie en voortgangscontrole
* een online competentie- en drijfverentest maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure
Overtuigd dat jij de Klantenservicemedewerker bent die wij zoeken? Reageer dan op deze vacature. Stuur ons jouw CV en vertel in jouw motivatie waarom jij geschikt bent en graag bij KommaGo wilt werken. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Eelco Jager (Sales manager) op het telefoonnummer 030 - 303 67 78. Kijk voor een verdere indruk van KommaGo onze website www.kommago.nl.